Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij doen onze uiterste best om bestelling die op een werkdag voor 16.00 besteld zijn, dezelfde werkdag nog te verzenden! Wij verzenden van dinsdag t/m zaterdag. Op zondag en maandag verzenden wij geen bestellingen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €5,95. Boven de €60 is verzending gratis!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Mocht je iets willen toevoegen aan je bestelling, is dit mogelijk, mits de bestelling nog niet verzonden is. Wij proberen de bestellingen altijd zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden, dus mocht je je bestelling willen wijzigen, kun je het beste even bellen naar de winkel (053 476 83 00). Het annuleren  of wijzigen van je bestelling na betaling is mogelijk, mits deze nog niet verzonden is. Ook dan kun je het beste direct bellen.

Komen uitverkochte producten nog op voorraad?
Dit verschilt heel erg per product. Sommige producten zijn seizoen producten en komen weer op voorraad zodra het seizoen daar is. Sommige producten komen niet terug op voorraad en sommige wel. Voor informatie over een specifiek product kun je een email sturen naar info@gastrovinovaneker.nl

Kan ik mijn online bestelling retourneren in de winkel?
Je kan je online bestelling natuurlijk retouren in de winkel. Neem hiervoor even de factuur mee die je bij je bestelling hebt ontvangen.

Kan ik mijn online bestelling in laten pakken als cadeau?
Ja, dit kan zeker! Als je een cadeaupakket besteld is het al als cadeau verpakt. Maar ook losse producten kun je als cadeau laten verpakken. Je kunt dan een geschenkverpakking kopen en dan zoeken wij de geschikte maat geschenkverpakking erbij. Je kunt ook een kaartje laten toevoegen aan je geschenk, dat maakt het helemaal af.

Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigt tijdens transport?
In dat geval kun je telefonisch of per email contact met ons opnemen en dat gaan we naar een oplossing zoeken.